When thing ===> up side down..

It is a totally a month of STRESS! Thank you Google for this nice photo. 
aku rasa penilaian aku sendiri terhadap diri sendiri adalah:

~ Aku seorang yang agak lambat naik angin.. Tapi, masalah aku adalah, aku pendam dan dendam...secara teorinya, sama la mcm iceberg theory.. which look small in the surface but it we look further down, actually it is bigger than we thought.

~ Bila aku da start diam dgn seseorang, bermaksud, aku tak mampu / tak lagi mahu berusaha untuk ubah diri sendiri untuk berkomunikasi dgn beliau.. erti kata sebenar ~ Fedup!

~ Aku manusia yang banyak kelemahan.. tapi aku suka bergurau yg kdg2 dgrnya kasar, tapi kalau org gurau kasar balik dgn aku, aku terima sajalah... tapi evendo aku seorang yg ceria, tak la aku selalu happy 24 jam.. ada masa aku pn ada mood swing.. cuma tak tunjuk sbb kadang kala, bila mood swing, dan kita layan mood itu sampai org lain terasa impak, ia tak bagus.. sbb, org lain juga ada perasaan.. walaupn mereka tak minta kau jaga perasaan mereka..tapi muka kau juga main peranan dlm ini.. iye, mgkn muka kau tak mcm mariah carey bila senyum tapi setiap senyuman akan menceriakan org sekeliling.. sekurang2 kita menghargai setiap manusia yang ada di sisi kita walaupn kita cuma beri sepalit senyum... Tak susah mana pun...cuma gerakkan 17 saraf di muka utk senyum compare to putuskan 30++ saraf utk masamkan muka.. jadi..senyumlah!

~ Aku suka lupa letak tarikh... sbb itu aku under observation dlm ISO kali ni sbb TARIKH! ketahian apakah ini... ceh...

~ Tahu tak aku sgt suka helmet nabil dlm video nabil save the date?

Itu je... yang aku tahu, aku tension skrg... jadi, weekend ni aku nak hadapinya without brain.. hahaha...tamau pk pape... sekian..






No comments:

Post a Comment