belum ada rezeki... ye..betul...

Bila cakap camni..musti ada fikir aku nak cakap apsal aku belum beranak.. huh.. typical malay uols! Tak tak..aku nak cakap yang aku nak makan seafood puas- puas tapi belum ada rezeki lagi... hahahaa... 



 dalam perjalanan..jam kejap..ingatkan apsal..rupanya bas terbakar..terus dlm keta nyanyi "bas terbakar panggil bomba..bomba dtg berlumba- lumba..."
 




 tada motip..
 mmg tada motip..
 lala superb..nampak simple tapi dia la king of all the dishes..

 butter prawn yang tawar..tak rasa garam.. terus tada mood...
 kerang sampai dulu... tapi kerang la paling last habis..hahaha...epic..pasal kerang adalah terabai!





Saya tak puas makan seafood ni...pasal saya suka ketam..jadi saya harap dpt makan ketam banyak2..smlm pulak terorder ketam sweet sour..adoi..mmg tak kena selera..tapi sempat la makan sekor..a day before tu makan ketam jugak..tapi chinese style di bukit bintang.. thanks to mr amin pasal belanja kami makan seafood mahal dan sedap walaupun laki ai dok komplen makan ketam batu tak best psl kulit dia keras..tapi ai tak kisah pasal ai mmg suka ketam.. pasal mr amin punya seafood tu la jugak lead my husband to repeat makan seafood malay style di tepi pantai remis, kuala selangor.. Tapi selaku manusia biasa..tahap kesyukuran di parat manusia tak bersyukur..maka ai wish more seafood! hahahaa... mintak lempang agaknya ... kbai! 





No comments:

Post a Comment