Imaginasi luar kawalan....ggrrrrrr!!!!!

i am soooooooo stressssssssss!!!!!!!!!!
 
Kalau la ketika ini aku boleh jumpa seseorang di kementerian kewangan bernama Norliza, nescaya akan aku pergi kesana dan sekeh, luku hatta ketuk lutut beliau dgn berus gigi lima kali kemudian berlari anak sebelum beliau bertindak menjerit dan memanggil security guard utk menahan aku dari terus mencederakan beliau.
 
Kalau la ketika ini aku boleh berjumpa seseorang di sebelah sana bernama TAHA (read~TAbung HAji-----la sangat!) nescaya aku ingin nyatakan betapa aku ingin beliau uruskan hal-hal pensijilan ini sendiri

Kalau la ketika ini aku dapat berjumpa bang jijib..nescaya aku akan mintak tolong beliau jadik kabel aku, buat surat rekomen supaya aku jadik goverment servant pangkat lebih tinggi dari Norliza supaya aku pula dapat buat surat rekomen beliau di tukarkan ke jabatan kejuruteraan lanskap. 
 
 Dan jikalau la aku mampu dari terus berhenti merungut..dan sambung kerja dgn redha..nescaya aku akan berasa lebih sejuk dalam ekon ini.. 

~
 
 

2 comments:

  1. sabo ye deq ann...nk sekeh pun jgn lupa ajak yerr...hhahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabo ye kak..bawak bertenang...nak sekeh org ni..perlukan strategi jangka panjang..nanti kita cerita blkg... huhuhuh

      Delete