letih uols...

Hidup ni banyak sgt masalah... Masalah aku yg paling utama adalah malas.. Definasi yg bukan malas nk layan org..tapi malas nak kemas rumah..
Skrg pulak musim hujan..duduk d level 29 adalah ibarat tinggal di genting highland sejuknya...jadi kalo basuh baju..dari wangi guna comfort ultra..sampai jadi masam tengik pn belum kering... Sigh.. Rasa mcm mau hntr dobi jugak karang... Time ni dlm hati rasa mcm nk mendesak je bangpol bawak dryer machine ke sini.. Masalahnya mesin tu berat..mmg kang nk pindah batang kali.. Boley jadik gaduh gak tu sapa nak angkat menatang berat tu...jadi..redha je la baju bau tengik.. 
Pastu aku mmg tak apdet file bil2 rumah..bertimbun di meja..kalo org dtg mmg makan bentang suratkhabar la..hahaha...
Tatau jin mana mai smpi malas rupa ini..tapi yg aku tau skrg ni aku rajin study...hahahahhaa...gila ahh..baca note pmb mcm nak amek spm.. Maybe psl niat nk sambung master xsampai agaknya.. Ok,that is so lame excuse... 
Pape pn..aku rasa blm lewat nk ucap tahniah utk kak ninie yg selamat lahirkan baby aqil yg cumil. 

No comments:

Post a Comment