bila org tua merajuk..huduh sungguh perangai..

Semalam aku ajak bangpol lepak tido dlm bilik sbb aku tgk dia tersengguk sengguk mengadap tv.. atas dasar ego, dia suruh aku tido dulu..
Bila aku terjaga pukul 3am, aku sahkan mmg dia tertido depan tv.. jadi bagi menunjukkan tanda protes bercampur immature reaction, aku letak bantal2 dia di bawah, dan conquered katil sorang2..pagi2 aku keluar keja tak nak peluk cium tanda aku masih muda lalu fikiran mmg mcm budak.
Tapi bila aku balik, katil da kemas..bantal2 elok je..ekekeke.. pastu baru rasa insaf..isk, laki aku bukan sengaja pn tertido depan tv.. dok gaduh apa tatau...
Malam tadi beliau tgk tv sorang2 sampai lewat mlm..aku assume dia akan tertido d luar lagi.. jd aku terus conquer katil cepat2 utk keselesaan tido yg optimum...natijahnya, tgh mlm bangpol msk tido..dia kejut aku.. sudahnya aku pulak tak boleh tido.. ceh....

No comments:

Post a Comment