media social

Rasanya dh lapuk kot facebook, twitter, ig etc.. semua org ada account media social. Termasuklah budak2 hingusan darjah 1 sampai ke umo yg tahap dewasa2...
Sepanjang aku kenal laki aku dari zaman aku mengorat dia..eh? Silap... dari zaman bercinta sampai la ke zaman dh berdua ni.. beliau cuma ada yahoo mail, myspace dan ym saja. Sungguh tak it savvy beliau nih..
Recently, kengkawan opis beliau buat group wasap..tema hanya utk lelaki2 technical sdb saja..pasal beliau pakai nokia cap cokia2 yg tak android, maka tertinggal bas la encik ni.. muka cebik2 tanya dgn inesen kt aku
"kenapa hp sy tak leh install wasap?"
Penuh jujur aku cakap henpon dia tak canggih, terus merajuk, jalan hentak2 kaki terus tido.. agaknya beliau pk bangun tido terus dpt hp canggih agaknya.. ekekeke
Then kami pn beli la tab 3..dgn internet 24jam-ban.. sbnrnya tab tu mmg utk dia pakai pn.. tp pasal besar bapak.. maka dia cuma guna after office hour je.. tapi, perubahan selepas beliau ada grup wasap...

asal makan je...amek  gmbr... eh, mcm kelakar tgk beliau mesti amek gmbr dulu.. kalo x amek gmbr sblm, selepas mkn pn boleh.. .lepas pinggan licin.. ekekeke...







Luckily,  beliau masih beliau masih belum ke tahap camwhore addicted. Heheheh

Tapi plg tak best, mekalau dh chatting dlm grup wasap tu, mula la beliau dlm dunia beliau saja.. gelak sorang2.. dh bini dia kt sblh mcm invisible saje..

Memula aku perli.. aku cakap sorang2.. lama2 dia faham kot.. so, bila dia chatting, tak la mcm dulu.. sampai aku mcm dh tak wujud di sblh... skrg lebih balance.. jd, dia akan chatting, tapi masih focus dgn live chat dgn bini dia.. haaa... lagu tu laa... baru bini x kecik hati naaa...

Tapi aku pn suka baca balik apa yg dorang chat tu.. ye la, mesti la nak tau..apa yg lelaki2 ni bualkan.. mcm kt opis tak jumpa.. mcm harus sgt berkomunikasi 24jam-ban...

Tapi chatting lelaki2 ni kelakar dan lucah.. tapi yg penting, mereka mmg free from mengata, memfitnah dan mengeji org.. they just talk about themselves! How interesting...? Hahahaha.. cuba kalo grup pompuan..confirm agenda dia adalah mengutuk org.. aku tau la pasal aku pompuan..hahahaha..

nah, ni gmbr2 yg dorang share.. k bai!





No comments:

Post a Comment