Kelas mak limah cuti tak bergaji, kau!

Org hujung tahun sibuk bercuti.. aku pun nak cuti jugak... laki den habiskan cuti tahun sblm forfeit.. aku pulak habiskan cuti tanpa gaji.. heh..ada this kind of term ek? hahaha... kira sajalah dari nan hado... 

Kali ni adalah pertama kali cuti yang aku tak plan langsung nak kemana2.. niat cuma nak habiskan masa di rumah.. basuh baju, kemas rumah, buat baju baru utk tahun baru, decorate rumah dan sebagainya... 

Tapi tatau la.. kalo tiba2 laki ku buat mata ala2 shasha mcm cantik je..mcm comel je.. kami tetiba dah ke utara plak.. sudahla unpaid leave.. berjalan lagi.. tahun baru dtg, poket kosong.. ceh..

Ni nak tahun baru ni musti ramai yg apdet new resolution.. beria bagai.. tapi nanti tgh tahun, azam kemana, kita kemana.. tak pa.. matlamat mau ada... baru ada aim... 

Aim aku tahun 2014 nak bukak butik..skrg dlm perbincangan peringkat pertama.. peringkat kedua, bincang mcm mana nak rompak bank nak jadikan modal.. kalo dah clear, baru cari tapak dan berbincang lagi camne nak habiskan duit rompakan bank...kalo tak clear, mungkin aku boleh popular sbb jadi perompak perempuan pertama kena tangkap.. sudah la fun size, kena tangkap pulak.. so lame.. 

Enuf with those craps... 

aku tgh membilang minit nak balik..tada mood dah nak buat keja... malam ni mau dating dgn laki.. masih dalam dilema samada nak order 6 main course utk makan berdua..atau order 3 main course utk 2 org.. macam ni kau kata diet??!!! Tak pa, order 3 main course dulu..kang kalo masih kebuluq, buleh la order lagi 3.. maklum la.. jakun baq hang nak makan murah d TGIF.. dari bayar ratus2..kali ni bayar rm69++ saja.. rambang mata mak, nak!




No comments:

Post a Comment