DNASB 20th anniversary

Aku baru sedar yang company ni da 20 tahun! Tapi kalo ikut ssm, baru 19 tahun...tak pe..itu tak perlulah kita semua fikir teruk2 padahal semua pn mcmkn kisah sgt psl ssm bagai.. 

Banyak games ada..badminton, boling, pingpong, indoor games mcm congkak, dam, carom dan batu seremban.. Among all these games, im good at nothing! 555! so lame.. Sanggup pulak aku belajar dgn google..ceh..nampaknya google lebih pandai main permainan tradisional melayu berbanding melayu itu sendiri.. ok, fine..aku org banjar..laki aku jawa... muahahahah.. 

Aku bukannya minat sukan sgt..dulu time kecik main chess..pastu pernah test lumba lari yg tak pernah menang..paling selalu pn dok jadi pelari paling last.. slowest in earth?? ye kot... jadi, sukan dan aku adalah selari..tak mungkin bersatu di hujungnya.. wah, gitew.. sungguh metafora.. 

Whatever it is, aku bangga jadi sebahagian dari staff DNASB... semoga dato nik dan keluarga terus success.. amin..

1 comment:

  1. well done my friend, at least u dh cuba...i pun bangga gakkkssss...

    ReplyDelete