midnite fever..

Oh..cuti panjang! 3 hari... tapi rasa mcm tada cuti?..hahaha... org lain tgh rilek2..aku dok menggentel karipap pusing..nak penuhi order utk kenduri kaktip..dan order kak natasha di PJ..alhamdulillah...rezeki....

Weekend ni la paling hectic..psl bangpol develop hobi baru..jalan2 after midnite.. first night tu, kami jalan tanpa tujuan..mujur la naik kereta..kalo naik motor..mungkin boleh kena kebas bontot akut..hahaha.. tada tujuan..jd kami ke ampang..nampak jalan jammed, masuk ke pandan indah..lalu times square..pegi ke jalan ampang, lalu depan klcc tapi lupa nak tgkk klcc view sbb sibuk bersembang laki bini mcmkan 10 thn tak jumpa.. lepas lalu klcc pegi jalan chowkit, masuk pulak mahameru ke jalan sentul..ikut koperasi polis masuk bulatan batu caves.. laki aku cakap "kita buat big curve utk sampai ke rumah".. tapi kami tak terus balik..sbb tetiba rasa tak puas amek angin..jadi kami masuk pula ke selayang, ke rawang, bukit beruntung..sampai la ke batang kali.. dah rasa mcm nak balik kmpg ikut jalan lama dah! Dari batang kali, balik ke batu caves ikut ulu yam..ye..memula rasa takut jugak..sbb dgr banyak cerita hantu di situ.. tapi bila lalu..ala..banyak je kereta lalu walaupn da pkl 2am.. jd tak la setakut mana...

Malam berikutnya kami ke shah alam pula..memula melawat icity.. pastu pegi masjid landmark shah alam..pastu singgah di padang polo.. aku panggil padang polo..tapi nama betul tatau la pulak.. tapi mmg ramai student di sini..rasanya uitm kot.. hehehe.. kat situ rasa teringin lak nak makan steamboat cucuk.. waktu sampai kt lori steamboat, mmg kami je yg ada..brader tu mmg tada customer langsung..siap leh pegi jalan2 lepak2 dulu..tapi lepas kami dtg..kok byk pulak yg join... salah satunya, adalah perempuan yg cuba mengorat si bangpol.. ok..so obvious.. hahahaha... dia duduk depan2 bangpol sambil senyum2 dan pandang2 manja sementara tunggu steamboat dia siap.. sbb time tu dia duduk berdepan dgn laki aku..maka aku ni dudukla di tepi bangpol..dah rasa mcm aku lak org ketiga time tuh! ok..so lame.. Tapi tak la aku jeles pn walaupn pompuan tu sibuk tgk bangpol dan sesekali jeling aku.. eh..apsal, ko nk bagitau aku tak padan dgn laki aku ke? Sorry, he tied the knot with me, uols! Balik tu bangpol pulang dgn poyonya pasal mungkin dia rasa dia masih hot.. hot ke laling? 

The next nite, kami ke putrajaya pulak.. Tapi sbb kali ni ramai sikit yg join, maka tak la jauh sgt boleh pegi..tambah pulak hujan.. tapi sempat la singgah mcd..makan2 dan bergurau senda dulu... 

Hari berikutnya pulak..kami ke danau kota saja..makan2 berdua...di sakura kristal... malam2 berikutnya tatau la nak p mana pulak.. tambah pulak aku decided utk terus berpuasa 2 mggu direct..~ harap2 Allah permudahkan..amin.. ntah larat ntah tak nak nite site seeing.. 

 Alhamdulillah...order dari PJ


 Karipap utk kaktip

 Sblm ke Putrajaya, kami singgah di dewan apa ntah...kt bawah rumah aku ni je..kenduri kawen mamak..first time aku pegi selain melayu dan cina.. Since the DJ speak Tamil so well which non of us could understand, so we decided to snap few photos..


 Kata dikmal, burung ni makan tahinya sendiri .. eat ur own shit?? oh dear... pengsan~


 Fresh prawn noodle di sakura kristal..pinggannya dan isinya..bapak banyak! tapi habis jugak.. kata nafsu makan mcm lanun...

 Spaghetti carbonara with beef strips but unfortunately, everything settle before the camera can shot for photo! This prove starving faster than anything else.. 
Chinese tea.. 



No comments:

Post a Comment