Nak Jalan Lagi Tapi Dlm Akaun Sudah Tak Ramai...

Kak ninie tanya, sabtu ni nak pegi mana? Aku pn tatau nak g mana pasal ati ajak buat frozen popia.. lepas tu aku rasa banyak jugak arrangement yg aku buat utk sabtu tapi yg aku ingat cuma ati nak ajak buat popia dgn main con nak dtg rumah repair watermark di master room.. faktor usia? ye kot...

Dah 3 hari berpuasa.. sehari pn aku blm posa.. ruginya.. tahun ni teringin nak g terawih sama2 dgn bangpol.. skrg ni dia pegi sorang.. plg comel, costume dia sama je hari2.. pakai track suit putih dgn baju melayu biru.. blk masjid, simpan balik seluar dgn baju melayu dlm almari mcm belum pakai.. esok ulang pakai lagi.. hebat laki ku! 

Bulan posa ni tatau nak masak apa utk berbuka.. pening la.. suda la berbuka tamau makan nasi.. bazar pula jauh...adoi..pening adik, mak! 

Tetiba mcm terkenang saat bercuti dulu.. 

mengeluarkan pelangi dari henpon.. hebat bukan sony experia ion black market ini?





Penat lak upload gmbr walaupn tak posa..hehhehe... 

oh, mr husband is sulking now..sbb i tak hantar dia g umah mak dia..cute sgt.. rasa nak cubit2 pinggang dia sampai hilang lemak... hahahahaha.. dia takmo ckp banyak dgn ai.. cute la mamat ni.. suka majuk cam budak2.. 

sekian.. 

No comments:

Post a Comment