Wanita2 skrg...hamboi!

Every weekend aktiviti kami laki bini adalah akan hantar kak ani ke Stesen Bas Jalan Duta..bezanya samada kami tunggu beliau naik bas atau kami cuma drop by drive thru aje.. 

Kisahnya ahad lepas..cam biaso..ngantor kak ani ke sana..tapi kali ni bukan versi tunggu tapi versi nak minum air panas....pasal da kawen seminggu maka, kalau jalan pun laki musti jauh semeter..bini musti tertinggal di belakang pasal langkah pendek2.. ceh..waktu bercinta pn sama je..jalan jauh2 peten tak de belas simpati pada kaki ai yg kena langkah cepat2 ini...atoyai....

Tapi..masa sampai kat satu cafe ni, bangpol jalan dulu..pilih tempat duduk..aku semeter di belakang..tapi aku perasan yang wanita2 di kedai tu, dok bermain mata sesama dorang kasik signal mcm kn nak ngorat laki aku.. aku tak la kisah on the spot..tapi mekalau dah tau laki tu sah2 kot sudah berpunya, ko tak yah la obvious sgt kasik hint kat kawan kau si waitress tu ushar laki aku..dah aku duduk berdepan dgn bangpol pn mereka saling tidak memahami sampaikan aku ingin sekali bagitau mereka2 org itu ~.. "sudah2 la tu..beliau da kawen...nak tambah lagi, beliau da tak mampu..gaji pun ngam2 aje.." huh...pompuan jaman skrg..mentakutkan jiwa muda kewanitaan ai, okei....

Tapi agak mentakutkan jugak pasal member ai citer, beliau nak kawen tapi di sponsor oleh girlpren nya..tatau la kawan ku itu kaki kikis gheta wanita itu atau sememangnya wanita itu sukarela jua adanya utk menaja kehidupan sebelum dan sesudah kawen mereka yang belum ditetapkan tarikhnya itu.. ai wish uols gudluck! cuma dari pendapat ai yg ai da confess depan kawan ai itu.. "u r so lame.." kekeke... 

Owh, wanita jaman skrg..sungguh berani...ganas dan kaya juga...oh, tapi yg gedik pun banyak juga.. huh...*rolling eyes*...

motip? i hate lady driver!!!

No comments:

Post a Comment