Kenangan lama dgn geng haiwan....

Dalam kekiciwaan akibat tak dpt join Badminton company pasal kena monitor keja maintainance di ohpis..jadi aku pun selak2 la gambar2 lama dlm kamera.. oh..sepatutnya aku amek gmbr2 kenangan tournament badminton utk TV opis etc.. oh..takkan nak ganti dgn gambar lift motor room yang crack sampai air hujan masuk dlm lif? sungguh melalut dan ke laut.. Tapi pasal gian jugak nak upload gambar..maka aku rasa nak upload gmbr time mentadak kawen dan kami join outdoor photog session.. Ni tahun lepas punya cerita..ke aku da pernah cerita ke? 

 Mentadak aka Ajuwad dan bini beliau, anom..


 Bangpol dan boyfriend beliau, sang bijan aka Najib..
Di belakang kita ada sang bijan, si lembut, adik mentadak, anom, mentadak, monyet aka bangpol, ayu aka bustamin. 
Depan ada zurina bini ayu, norihan bini monyet, liyana bini kucing, kucing, krishnan dan kawan krishnan.
 Bangpol aka monyet liar sedang 'kencing'..
 Ai pose lebih dari pengantin ke?
 Taman herba Datin Jeanne Abdullah..
 Naik Tren yg tak jalan...
 Bukan jauh pun berjalan....kat Taman Tasek Perdana saja...
 Bangpol ala2 bangpol in the wonderland..
 Saya suka daun besar itu..
 Pengantin baru di belakang..pengantin lama di depan...
 Oh, mari membelakangkan pengantin lagi...
 Ini fake..ok...fake..
 Monyet berbisik pada kucing.."nenek" tapi kucing angguk2 tanda faham..
Tapi kali ni mmg tren ni mmg bergerak sampai kabur gambar yang di ambil...

Ini adalah kenangan paling kenangan pasal esoknya adalah anniversary perkahwinan saya dan bangpol pula...

No comments:

Post a Comment