merapu..

smlm smlm..ada keta jiran aku tapi tatau rumah mana (pasal dok flat) follow rapat keta aku kat belakang.. pasang lampu tinggi..cucuh cucuh angin macam kan jahanam punya perangai.. tapi aku cuma balas dengan bawak keta selaju 20km/j di jalan mendaki bukit itu.. si penjahanampunyaperangai ni mmg agaknya jenis suka-kena-maki type of person, beliau potong, pastu tiba2 berenti di tepi kemudian bila aku dah lepas, beliau kembali memandu di belakang aku kali ini dengan aksi lebih celaka..hahaa.. dlm otak.. "mana kau parking? meh aku nak baling batu kat windscreen keta WEE 9889 kau tu.." tapi lepas aku parking, naik atas, jumpa laki aku...bersiap2 pastu kami keluar tgk wayang citer "journey 2 - the mysterious island"..

Semalam, lalu dekat exit Sg Tua depan Kuil Murugan Batu Caves, tgk jalan dah bertimbun sampah.. dalam hati "i should blog this..i should snap a photo and put it on facebook" Tapi lepas lampu isyarat hijau, aku terus jalan ke Symphony height buat kerja2 scrubbing sampai Isyak.. lepas tu lepak minum dgn asben yang end up kami sempat makan bihun goreng dan sup sayur juga...

Pagi tadi, masa jalan nak masuk ke area opis, aku kasik signal nak masuk..badan da almost sekerat tapi suddenly MYVI HITAM WVC 8144 tukar fikiran tak kasik aku masuk lantas dgn bangangnye dia pecut ke depan sampai nyaris2 bergesel.. ini bukan lagi versi aku bercakap dalam hati atau dlm otak..tapi dengan lancar aku tuturkan "bangsat punya perangai...da la gemuk..melayu lak tu..tangan berparut2..tak hensem dan dah pasti perangai pn busuk.." (ayat tu sudah di sensorkan..padahal yg aku ckp lebih melampau dari itu..sekian) ..jadi aku pecut..tgk muka lelaki baju biru gemuk itu..pastu potong depan sambil gelak puas..
lalalalalaa..i wish i own all road in Malaysia.. or be a traffic officer pastu saman semua yang aku tak suka... 

Dah, bai!



No comments:

Post a Comment