Lost in the jungle with George..

N3 di 1 march 2012...! Alhamdulillah..aku masih hidup..masih sempat bertaubat untuk semua salah silap..masih bernafas..bla..bla..bla...in the nutshell, alhamdulillah...Thank you, Allah atas RahmatMu..

Kata kak yana recently aku cepat sejuk..ekon bukak biasa2 saja dah menggigil.. ekceli..the truth is, aku mmg tak makan ubat da almost 2 minggu..jadi, aku cepat sejuk..panas baran dan sedikit murung.. Tapi aku ingat orang lain takkan perasan kemurungan aku pasal orang akan pk aku happy 24jam.. macamkan manusia yang hidup tanpa masalah. Sungguh fake..pasal aku agak tak happy recently..

Reason tak makan ubat..pasal busy pindah rumah..floor map dah bertukar..jadi, rutin yg biasa aku buat waktu pagi da jadik clumsy sikit..super letih pindah rumah..Honestly aku lebih suka packing barang dari unpack eventho da dengar 2 org ckp unpack is easy rather than packaging..ia mudah kalau bangpol tak fussy..tapi pasal beliau sgt la fussy tahap mintak lovebite tak manja, jadi aku agak fedup nak mengemas.. so mode rumah: bersepah macam tongkang..kemas sikit2 dengan harapan esok pagi celik mata, rumah da kemas macamkan ada maid bunian yang dtg tolong...dari situasi ni aku faham yg pengaruh cerita fairy tale time kecik mmg tak bagus..tgk hasilnya..aku da terpengaruh sampai da tua bangka ni pun..cessss...

Hasil pindah rumah jugak, aku rasa aku da rosakkan vacum Oku San No..

Oku San No, aku suka sama kamu..pasal kamu pandai berdikari sendiri walaupun awak kurus dan saya selalu terpaksa buang sampah dlm perut kecik awak tu selepas 10 minit awak bergerak sendiri.. oh, kita terpaksa berpisah.. RIP Oku San No! 

 
 Thermo pot Pensonic saya juga turut terkorban dalam perpindahan serba ganas ini.. 


 Pasal arini harijadi saya yg banyak tahun...semalam buat kek sendiri..nutella mug cake..teruja pasal first time buat cake..patut pakai microwave aje..aku hentam pakai oven.. the most pathetic moment is, eating my own homemade cake for my own birthday at 12.30am...alone! pasal laki aku pukul 11.30pm da tido..ceh... 

Minggu ni nekad nak pakai heel..hahaha...rasanya lebih tinggi sedikit..dan presentable dari pakai selipar rm16.00 beli di NSK selayang..pasal heel tinggi 2 inci, ramai nak cuba tapi tak muat pasal size heel tu nampak je besar tapi sebenarnya cuma size 4.. da macam kasut cinderella... hanya cinderella je muat.. perrgghhh..kalau dtg perasan dlm diri..mmg ayat yang terkeluar pn mcm mintak lempang sedas dua.. 

Bulan ni juga nak start buat scalp treatment utk hapuskan ketombe.. tau ketombe tu menatang apa? sila rujuk Pantene anti ketombe.. pasal kau la pantene..aku kena buat scalp treatment.. cesss...mmg ai dislike you forever..kita break! kata aku kepada Pantene.. (org murung mmg suka cakap dgn syampoo..tak caya? sila murung..) 

Dan apsal aku hapdet mcm2 ni? ooo...lopa..aku ada banyak masa nak membazir mcmkan tadak keja..semua ni pasal aku da hasut bos jgn dtg keja pasal beliau food poisoning...kasihan beliau.. get well soon, boss! 

Lastly, pesanan untuk diri sendiri..

"Selamat hari ulangtahun ke 29" 

Harap angka ni cuma untuk hari ni saja..esok revert back to 25! 

ok, bai!

2 comments:

  1. hahahahaha...perasanlah 25...takpe kita layan je mek 25 ni yerrrr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. umo 25, org cakap nampak mcm masih single.. owh! sungguh teruja..sekian..

      Delete